H.E.A.R.T ontmoetingsdag 22 november 2019

By 23 oktober 2019 Geen categorie

Op vrijdag 22 nov 2019 organiseert stichting H.E.A.R.T een ontmoetingsmiddag voor onze doelgroep*. Ditmaal zal het Nationaal Militair Museum te Soestererg de locatie zijn waar Marco, Robert, Remco en Colin u hopelijk mogen begroeten. Wij hebben ditmaal ons uiterste best gedaan om een zo centraal mogelijke locatie te reserveren.
De vorige bijeenkomst op 3 juli in Katwijk bij de musical was op alle fronten, mede door uw aanwezigheid een groot succes. Dus hopelijk mogen we u ook ditmaal weer verwelkomen.

Daarnaast hoopt het bestuur van harte dat u ook andere lotgenoten, die nog niet met de stichting H.E.A.R.T bekend zijn, kunt informeren en overtuigen om ook aanwezig te zijn op 22 nov 2019.
Het programma en bezoek aan het museum zijn ook nu weer compleet vrijblijvend en uiteraard ook weer gratis en compleet verzorgd, nadere details volgen de komende weken.

Gedurende deze bijeenkomst zal een korte voorlichting over de stichting worden gegeven en wordt u tevens in de gelegenheid gesteld om uw ideetjes en voorstellen met ons bespreekbaar te maken. Wij doen ons uiterste best om deze voorlichting zo laagdrempelig mogelijk te houden zodat we gezellig samen als een grote familie kunnen praten en eventueel discussiƫren hoe we stichting H.E.A.R.T nog beter kunnen inzetten voor u maar misschien ook DOOR u.

Wij als stichting zijn namelijk enorm onder de indruk van alle verhalen en zijn van mening dat juist de verhalen over zowel uw offers, verdriet en gemis als over uw liefde voor uw te missen geliefden moeten gaan leven binnen onze maatschappij. Maar dat kan alleen als u dat verteld, of laat vertellen. Wij willen u dus op deze middag in de gelegenheid stellen om uw verhalen te delen met anderen. Uit brede ervaring weten wij namelijk dat het delen van oprechte verhalen over verloren geliefden, u niet alleen enorm kunnen opluchten maar ook tot een zeer grote steun kan zijn voor anderen die misschien nog niet zo ver zijn als u.

Aanmelden kan via onze site:

www.stichtingheart.nl of info@stichtingheart.nl

Per inschrijving maximaal 4 personen.
Indien u wenst gebruik te maken van ons aanbod om uw verhaal te delen met anderen kunt u dit kenbaar maken via onze site. Er wordt dan zeker contact met u opgenomen om verdere details door te spreken.

*(voor de doelgroep kijk op www.stichtingheart.nl)