Doe een donatie

Help ons

Elke dag zetten zich vele Nederlandse militairen, agenten, brandweermannen, ambulancebroeders en andere geüniformeerde hulpverleners met een beveiligingstaak zich in voor onze vrijheid en veiligheid. Helaas betalen sommigen de allerhoogste prijs of raken dermate gewond dat hun eigen lichaam een gevangenis is geworden voor deze onzichtbare helden. De impact die zo’n gebeurtenis heeft op het gezinsleven is niet voor te stellen. Stichting H.E.A.R.T wil daarom deze getroffen gezinnen, families en nabestaanden, in de breedste zin van het woord, ontlasten en ontzorgen. Wij proberen binnen de mogelijkheden die we hebben binnen ons gigantische netwerk de kwaliteit van leven te verbeteren of indien mogelijk dromen en wensen te verwezenlijken. We zullen dit ondragelijke verlies nooit weg kunnen nemen maar we gaan wel proberen het leven mogelijk een stuk draaglijker te maken. Help jij ons mee deze mensen een steuntje in de rug te geven?

Donatie

Heb jij je H.E.A.R.T ook op dezelfde plek als wij? Verbind dan je hart aan stichting H.E.A.R.T middels een kleine financiële bijdrage en wordt ook een van onze “maatjes”? Ongeacht de hoogte van de bijdrage, zijn wij je uiterst dankbaar. Want ieder bedrag, groot of klein, helpt ons de kinderen, nabestaanden en families van gesneuvelde of zwaargewond geraakte Nederlandse militairen, agenten, brandweermannen, ambulancebroeders en andere geüniformeerde overheidsdiensten en hulpverleners een lichtpuntje in donkere tijden te geven.

Je kunt op verschillende manieren bij ons doneren. Eenvoudig, veilig en snel met onder andere Ideal of direct op ons rekeningnummer NL22ABNA0837954355 t.n.v. Stichting H.E.A.R.T.

Je kunt uiteraard ook kiezen om ons structureel te steunen door via een machtiging “MAATJE” van H.E.A.R.T te worden.

E-mailadres

Telefoonnummer

Bedrag €*

Voor bedrijven:

H.E.A.R.Telijk dank dat u overweegt om ons met uw onderneming/organisatie te ondersteunen. Het betekent in ieder geval dat u onze doelgroep een warm hart toedraagt. Met uw hulp helpt u de kinderen, nabestaanden en families van gesneuvelde of zwaargewond geraakte Nederlandse militairen, agenten, brandweermannen, ambulancebroeders en andere geüniformeerde overheidsdiensten en hulpverleners een lichtpuntje in donkere tijden te geven.

De vormen van hulp kunnen variëren van financiële steun tot het samen organiseren van een steun H.E.A.R.T-dag. Wij als H.E.A.R.T staan open voor ideeën en denken graag mee over een te starten actie. Voor vragen of een voorstel kunt u ons bereiken via info@stichtingheart.nl

Wilt u een directe donatie doen dan kan dit via het volgende rekeningnummer NL22ABNA0837954355 t.n.v. Stichting H.E.A.R.T